مدیر کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتقال زندان مرکزی یاسوج به مکان دیگر گفت: مهم‌ترین مشکل برای ساخت زندان جدید یاسوج نبود زمین مناسب است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عباس فلاحتی‌مقدم صبح امروز در نشست جابه‌جایی زندان مرکزی یاسوج اظهار کرد: اداره‌کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه و آبادانی استان همه تلاش خود را به کار گرفته است.
 
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در خصوص جابه‌جایی زندان یاسوج تاکنون جلسات مختلفی با حضور مسئولان استانی برگزار شده است.
 
وی وجود دکل‌های مخابراتی را از موانع پروازی فرودگاه یاسوج برای جابجایی زندان مرکزی یاسوج عنوان کرد و گفت: این زندان در دهه 60 و قبل از فرودگاه یاسوج ساخته شده است.
 
این مسئول افزود: رایزنی‌های خوبی با مسئولان کشوری در جهت جابه‌جایی این زندان انجام گرفته است و پیگیر این موضوع هستیم.
 
فلاحتی مطلق مهم‌ترین مشکل جابه‌جایی زندان مرکزی یاسوج را نبود زمین عنوان کرد و گفت: در صورت تهیه زمین کار احداث زندان جدید یاسوج را شروع خواهیم کرد.
 
وی با تقدیر از همکاری استاندار و معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون با برگزاری نشست‌های با استاندار و معاونین مشکلات جابه‌جایی زندان یاسوج مورد بررسی قرار گرفته است و همه سعی بر رفع این مشکل داریم.
 
این مسئول به اعتبارات مورد نیاز احداث و ساخت زندان جدید یاسوج اشاره و اظهار کرد: ساخت این زندان به اعتباری بالغ بر 50 تا 60 میلیارد تومان نیاز دارد که امیدواریم این اعتبار تأمین شود تا هرچه زودتر ساخت زندان را شروع کنیم.
 
فلاحتی همچنین در خصوص انتقال زندان شهرستان گچساران به بیرون از شهر خاطرنشان کرد: زندان گچساران به دلیل این‌که در مرکز این شهر واقع شده است مشکلاتی را برای مردم گچساران ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.