مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بویراحمد و دنا در فصل تابستان میزبان بیشترین مسافر هستند، گفت: زیرساخت‌ها در بویراحمد و دنا برای ورود گردشگران فراهم شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری اظهار کرد: در فصل تابستان دو شهرستان بویراحمد و دنا پذیرایی بیشترین مسافر هستند.
 
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 300 منطقه تفرجگاهی، گردشگری و طبیعی، در کهگیلویه و بویراحمد در تمام فصول سال پذیرای گردشگران در استان هستند.
 
این مسئول گفت: بیش از 2 هزار اثر تاریخی و 750 اثر ثبت شده ملی در کنار بیش از 350 بقعه متبرکه سالانه به ویژه در ایام نوروز و تابستان میزبان گردشگران و مسافران است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود زیرساخت‌های مناسب در این دو شهرستان افزود: زیرساخت‌های این دو شهرستان برای جذب مسافران در  ایام تابستان باید فراهم شود.
 
باقری با اشاره به اینکه بیش از 18 اردوگاه تفریحی در شهر یاسوج مرکز استان وجود دارد، گفت: وجود این اردوگاه‌های شرایط خوبی را برای حضور گردشگران در ایام تابستان ایجاد کرده است.
 
این مسئول افزود: همه دستگاه‌ها و به خصوص گردشگری وظیفه دارند در راستای ساماندهی و بر این اردوگاه‌های تفریحی نظارت داشته باشند.
 
وی عنوان کرد: بازرسان و کارشناسان اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه‌روزی بر اردوگاه‌های تفریحی نظارت می‌کنند.
 
باقری با اشاره به برخورد با افراد متخلف تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه برای خدمات‌دهی خلاف قانون است و با مالکان متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.  
 
این مسؤول با بیان اینکه بخش خصوصی نقش مهمی در خدمات‌دهی به گردشگران دارد، گفت: سرمایه‌گذاری و توجه به بخش خصوصی مناسب‌ترین راهکار برای توسعه و جذب گردشگر در این استان است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.