رييس مرکز بهداشت غرب اهواز از پلمپ 6 واحد فروش اغذيه و فلافل متخلف در بلوار ساحلي كيانپارس اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شريفي گفت: مرکز بهداشت غرب اهواز با هماهنگي مراجع قضايي، نسبت به مهر و موم  اين اغذيه‌ فروشان به علت انجام تخلف در رعايت اصول بهداشتي اقدام کرد.

وی با اشاره به مضرات استفاده از فست‌ فودها و غذاهاي پرچرب و پرنمک بر سلامتي مردم بیان کرد: معاينه نشدن کارگران توسط پزشک و عدم تاييد سلامتي آنان توسط آزمايش‌هاي تندرستي، عدم رعايت بهداشت فردي، استفاده از ظروف غيربهداشتي، وسايل حمل و نقل نامناسب و شرايط نامساعد محيط کار از جمله تخلفات بهداشتي در اغذيه‌ فروشي‌هاي مهر و موم شده می باشد.

شریفی همچنین به همکاري معاون دادستان، اداره اماکن عمومي نيروي انتظامي و کلانتري‌هاي شهرستان اهواز اشاره کرد و اذعان داشت: با ديدگاه سلامت‌محور مسئولان شهر و استان و همچنين تقويت همکاري‌هاي بين‌بخشي و هوشياري و تدبير و اقدام بهنگام، چنانچه خطري سلامت عمومي را تهديد کند در سريع‌ترين زمان ممکن، برطرف خواهد شد.

رييس مرکز بهداشت غرب اهواز بر ضرورت اعمال دقت و حساسيت  بيش تر در انتخاب اماکن براي تهيه غذا و مواد خوراکي تاکيد نمود و افزود: شهروندان ساکن محدوده غرب اهواز، در صورت مشاهده مشکلات بهداشتي، مي‌توانند موارد را با شماره تلفن 33914220-061 واحد بهداشت محيط در ميان بگذارند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.