میثاقیان گفت : هوادران واقعی بابل همیشه مورد احترامند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، میثاقیان گفت :به احترام همین هواداران در رابطه با اتفاقات این بازی سکوت می‌کنم فقط یادآوری می‌کنم هیچ مربی حاضر نیست تیمی که خود بسته است و در رده‌ی دوم قرار دارد از دست بدهد و به تیم دیگری برود و قطعا اجازه‌ی کار به من در این تیم داده نشده است.

اکبر میثاقیان افزود : بنده به احترام هواداران واقعی تیم خونه به خونه بابل برای اولین بار در طول 30 عمر فوتبالی خود، از روی نیمکت بلند نشدم چراکه از ته دل این هواداران را دوست دارم و نمی‌خواستم خدای نکرده اتفاقاتی رخ دهد که موجب ناراحتی آن‌ها شود.

وی افزود: به احترام همین هواداران در رابطه با اتفاقات این بازی سکوت می‌کنم و فقط یادآوری می‌کنم هیچ مربی حاضر نیست تیمی که خود بسته است و در رده‌ی دوم قرار دارد از دست بدهد و به تیم دیگری برود و قطعا اجازه‌ی کار به من در این تیم داده نشده است.

اما آرتا منهاجی دستیار میثاقیان در رابطه با این بازی جمع خبرنگاران کرمانی پس از بازگشت این تیم از سفر بابل گفتمی‌گوید: بچه‌های ما واقعا در این بازی با شرف بازی کردند و در این استادیوم با این جو وحشتناک دو بار بازی باخته را برگشت دادن کار هر تیمی نیست و این نشان می‌دهد که تیم ما تیم بزرگ و لایقی بوده است.

وی افزود: ما تا لحظه‌ای کا شانس صعود داشته باشیم برای آن می‌جنگیم. خوشبختانه یک امتیاز این بازی از نظر روحی و روانی تیم ما را با تحول مثبتی روبرو می‌کند و با کسب شش امتیاز دو بازی بعد به انتظار اتفاقات خوب برای تیم خود هستیم که بتوانیم با لطف خدا و دعای هواداران مس در جمع تیم‌های صعود کننده باشیم.

مربی مس قضاوت فغانی را شجاعانه و خوب دانست و گفت: داوری در این جو بسیار سخت و مشکل است ولی داور باتجربه‌ی بازی خیلی خوب از عهده‌ی این کار برآمد.

تیم فوتبال صنعت مس کرمان با این تساوی تقریبا تنها روزنه های بسیار دوری را برای صعود در مقابل خود می بند و شاید به نوعی باید منتظر اما و اگر ها باشد هر چند که این اما و اگر ها برای برادری ناتنی مسی ها در رفسنجان هم وجود دارد .

متاسفانه در بابل انواع رسوم مهمان نوازی در حق سرمربی تیم فوتبال مس و بازیکنان و خبرنگاران توسط شمالی ها البته این بار با فحاشی و الفاظ رکیک از سوی تماشاگران بابلی به جا آورده شد حالا همگان انتظار دارند که با توجه به بروز اینگونه صحنه ها فدراسیون تصمیم سختگیرانه در قبال این بازی برای باشگاه خونه به خونه بگیرد تا دیگر شاهد چنین حوادثی در ورزشگاه های لیگ دسته اول نباشیم همانطور که این تصمیمات سخت در قبال ورزشگاه های لیگ برتر هم اجرا می شود

تیم فوتبال صنعت مس کرمان هم اکنون با 55 امتیاز در رده هفتم این رقابت ها ایستاده است تیم فوتبال صنعت  مس رفسنجان هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در رده ششم ایستاده است و گل گهر سیرجان هم با 43 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

گزارش از : محمد علی موحدی

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حواشی ، فوتبال ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار