جهت استفاده حداکثری از ظرفیت منابع آبی برای تولید برق باید اقدامات اساسی برای توسعه سدسازی در کشور صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توسعه سدسازی گامی بلند در مسیر مدیریت منابع تا چابهار به قطب انرژی در دنیا تبدیل می شود از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی درهفته ای که گذشت؛


جهت استفاده حداکثری از ظرفیت منابع آبی برای تولید برق باید اقدامات اساسی برای توسعه سدسازی در کشور صورت گیرد.

یک کارشناس اقتصادبین الملل گفت: ارائه آمارهای ضد و نقیض از سوی مسولان به اقتصاد کشور لطمه جبران ناپذیری وارد می کند.

معاون وزیر در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه شرایط برای توسعه همکاری میان ایران و کره جنوبی فراهم است گفت:وزارت نیرو خود را موظف به بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای توسعه همکاری های میان شرکت های خصوصی و دولتی دو کشور می داند.


رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:سازمان امور مالیاتی به طور حتم در بررسی حساب‌های بانکی امانت را رعایت خواهد کرد، هدف ما سرکشی به حساب‌های بانکی نیست و سازمان برنامه‌ای برای این موضوع ندارد.


دبیر نخستین اجلاس رؤسای مناطق آزاد کشورهای اقیانوس هند گفت: ظرف 10 سال آینده چابهار به یک قطب انرژی در دنیا تبدیل خواهد شد.


دو تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های منابع آب و انرژی بین وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزارت زمین، زیر ساخت و حمل و نقل و وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره‌جنوبی امضا شد.


وزیر نفت ایران و وزیر بازرگانی، صنعت و انرژی کره جنوبی دقایقی پیش راهبرد بلندمدت همکاری دو کشور در زمینه نفت و گاز را با حضور رؤسای جمهوری دو کشور امضا کردند.


مدیر عامل شرکت توانیر ضمن اعلام پوشش 100 درصدی شهرها، از ادامه روند برق رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار خبر داد.


عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: جذب سرمایه گذاران خارجی بسیار آسان تر از نگه داشتن سرمایه گذاران جذب شده است زیرا برای نگهداری آنها باید تدابیر و قوانین بهتری را در نظر بگیریم.

مجری طرح‌های بهینه سازی مصرف انرژی سابا گفت: سامانه‌های سرمایشی حدود 18 هزار مگاوات از برق تولیدی را درزمان پیک مصرف برق به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار