یزد؛

روز مبعث روز نجات بشريت از ظالم

روز مبعث را بايد روز نجات بشريت از ظالم ، روز نور و رستگاری و روز بزرگ انسانيت و تكامل بشر ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی استان يزد گفت: روزمبعث را بايد روز نجات بشريت از ظالم ، روز نور و رستگاری ، هنگامه عزت بخشی مومنان و روز بزرگ انسانيت و تكامل بشر ذكر كرد .

حجت الاسلام علی كارگر  افزود: روز مبعث روزی است كه تمامی مكارم اخلاقی با آن تكميل شد و امت اسلام بيش از گذشته به مقام و منزلت رسيد .

وی ادامه داد: شرافت روز مبعث به آن است كه اشرف مخلوقات و خلاصه موجود حضرت محمد بن عبدالله (ص) به پيامبری مبعوث شدند تا بشريت را از جهل و نادانی نجات دهند .

معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی استان يزد گفت : تمامی ابعاد روز مبعث قابل تامل و دقت است و بايد به نحو شايسته توسط سخنرانان و كارشناسان مذهبی برای مردم تبيين شود .

كارگر گفت: روز مبعث يك روز عادی نيست بلكه داراي زوايای مختلف اثر بخش در طول تاريخ است كه بر نهادهای فرهنگی ، تبليغی و آموزشی است تا نسبت به بيان آنها اقدام كنند .

وی گفت: در طول تاريخ بشريت حوادث بسيار بزرگی در دنيا اتفاق افتاده است ولی بدون شك تاكنون حادثه ای به شان و منزلت بعثت رسول اكرم (ص) رخ نداده و بوجود نمی آيد .

معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی استان يزد گفت: عيد بزرگ مبعث را بايد برزگترين حادثه در تاريخ بشريت و امت اسلام ذكر كرد .

كارگر گفت: به همين مناسبت در سطح استان يزد با اعزام مبلغ برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در مساجد و تكايا پيش بينی شده است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.