دامن زن می‌گوید فیلم جدیدش به خاطر متفاوت بودن با کمدی‌های حال حاضر سینما در اکران موفق می‌شود.

محمدحسن دامن زن کارگردان سینما و مستند ساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: مراحل تحقیق اثری با نام فعلی «یالان» که طولانی هم خواهد بود را انجام می‌دهم به این جهت خانه ای در آستارا گرفتم تا با خانواده قصه بیشتر آشنا شوم که اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش رودفصل پاییز فیلمبرداری را آغاز می کنیم.

وی افزود: «یالان» که تهیه کنندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم است حول محور خانواده‌ای شهرستانی در شرایط فعلی کشورمان می‌چرخد و بیشتر تاثیر ماهواره روی این خانواده‌ها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: فیلمبرداری در چهار فصل سال و 27 جلسه انجام می شود که امیدوارم بتوانیم این کار سخت را به جایی برسانیم تا مخاطب لذت کافی را ببرد.

این کارگردان در مورد حال و هوای «یالان» عنوان کرد: بعد از فیلم «مجتبی» از فضای دلگیر و غم انگیز در فیلم‌های مستند بیرون آمدم تا بتوانم با مردم ارتباط بیشتری برقرار کنم. این اثر فضای طنز آلود و کمدی دارد و یکی از معدود مستندهایی است که فابلیت پخش سینمایی را خواهد داشت.

دامن زن در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه به نظر می رسد فضای سینمای کمدی ایران به سمت لودگی رفته «یالان» با فضای طنز موقعیتی که دارد می‌تواند در اکران موفق شود و با استقبال داخلی روبرو شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.