جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در شادگان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ معاون فرماندار شادگان گفت: ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، مستلزم افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده نوجوانان و جوانان این مملکت است.

نعمت‌الله آلبوغبیش بر ضرورت شناسایی جوانان مستعد و توانمند و برنامه‌ریزی مناسب در جهت سازماندهی آنان تأکید کرد و افزود: تقویت روحیه تحقیق و ابداع این افراد در زمینه‌های مختلف با حمایت‌های مادی و معنوی در جهت تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس از ضروریات انکار‌ناپذیر است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و معرفی جوانان موفق و بر‌تر، برحسب موضوع اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌های علمیه، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و تأمین اجتماعی جوانان بر‌تر، مبتکر، مخترع و دارای فعالیت‌های اجتماعی خاص را شناسایی و افراد کمیته‌های تعیین شده را معرفی کنند.

آلبوغبیش گفت: کمیته‌های پیگیری اجرای مصوبات ستاد، فرهنگی تربیتی، اجتماعی و اقتصادی با اعضای تعیین شده و شرح وظایف مشخص باید از ماه جاری به ریاست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تشکیل شود.

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با هدف ارتقای جایگاه جوانان در محور‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی در موضوعات تخصصی قرآن، طلبه جوان ادبیات، کارآفرینی، فیلم، موسیقی، کشاورزی، هنرهای نمایشی، ابتکار و اختراع، رسانه، هنرهای تجسمی و جوان سرباز همه‌ساله برگزار و نسبت به شناسایی، معرفی و تجلیل از جوانان موفق و بر‌تر اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.