بازسازی سینما «آبادان» در این شهربزودی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل موسسه بهمن سبز درآبادان گفت: سه سینما در آبادان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به حوزه هنری تحویل داده شده است. سینما آبادان که به‌زودی بازسازی یک سالن آن شروع می‌شود.

محمود کاظمی افزود: در سفری که اخیرا همراه با نائب رییس هیات مدیره سهیل جهان بیگلری و حسن رنجبر مدیر توسعه موسسه به جنوب کشور داشتیم، از سینماهای حوزه هنری در آبادان و اهواز بازدید کردیم و اولویت را بر بازسازی سینما آبادان قرار دادیم.

 وی گفت: سینما کیهان و سینما ایران دیگر سینماهای این شهر هستند که به حوزه هنری تحویل داده شده اند، این سینماها تخریب شده‌اند و نیاز به بازسازی کامل دارند. برای بازسازی این سالن‌ها هم برنامه گسترده داریم و امسال کارمان را شروع خواهیم کرد.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز افزود: مردم جنوب ایران، با وجود شایستگی فراوان، از نظر امکانات رفاهی و فرهنگی محرومیت‌هایی دارند. حوزه هنری با احترام به شان و جایگاه این مردم خونگرم و دلاور می‌کوشد با احداث سینماهایی مدرن، مجهز و چند سالنی در این منطقه، بخشی از نیازهای فرهنگی مردم استان خوزستان را تامین کند.

 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، افتتاح ، سینما ، عیدفطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.