به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم سومين هفته رقابت هاي پرش با اسب همدان به ميزباني مجموعه سواركاري و پرورش اسب اكباتان برگزار شد.

برگزاری سومين هفته رفابتهاي پرش با اسب همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اين رقابت سواركاران از باشگاه هاي اكباتان ابن سينا آذرخش و صدرا با يكديگر به رقابت پرداختند.


در رده اسب مبتدی مهدی صمدی با اسب ژوپیتر،ابوالفضل افتخاری با اسب کاترینا،علیرضا علیزاده با سیندرلا و در رده سوار مبتدی زهرا نجفی با اسب سیندرلا طبق قوانین ملی رده بندی شدند.

 در رده نونهالان و نوجوانان 5 سوارکار به راند باراژ راه پیدا کردند که فرزاد سهيل قاسمي از باشگاه اكباتان با اسب كارمن با زمان 33 ثانیه و 18 صدم ثانیه اول شد وبا اسب تكش با زمان 35 ثانیه و 56 صدم ثانیه دوم شد وامير صدرا بختياري با شارلوت از باشگاه صدرا با زمان 42 ثانیه و 16 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت مقام در رده اسبهاي زايچه ايران 7 سوارکار به باراژ مسابقه راه یافتند که عليرضا بختياري با اسب تورنتو از باشگاه ابن سينا با زمان 30ثانیه و 65 صدم ثانیه قهرمان این رقابت شد ابوالفضل افتخاري با والنتين با زمان 32 ثانیه و 52 صدم ثانیه از اكباتان دوم شد و محمد رضا قاسمي با اسب کاترین و زمن 35 ثانیه و 29 صدم ثانیه از باشگاه اذرخش در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، تيم داوري اين رويداد را عليرضا خسروي سرداور، امين عظيمي داور و مهدي نوروزي سركلانتر تشكيل دادند.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، پرش با اسب ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار