مدیر عامل شرکت سامان‌دهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: 8 هزار نفر تولیدکننده پوشاک برای انتقال تولیدات خود به شهرک‌های صنعتی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 8 هزار نفر تولید کننده پوشاک برای انتقال صنایع به شهرک‌های صنعتیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قدیمی مدیر عامل شرکت سامان‌دهی صنایع و مشاغل تهران در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شده بود در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر تعیین و تکلیف تولیدکنندگان پوشاک اظهار داشت: در حال حاضر 8 هزارتولیدکننده برای منتقل شدن صنایع خود به شهرک‌های صنعتی ثبت‌نام کرده و همچنین قرارداد بسته اند.

وی افزود: بیشترین تولیدکنندگان پوشاک در محدوده بافت مرکزی منطقه 12 واقع شده اند به همین منظور  تلاش داریم که این صنایع را هر چه سریعتر از شهر تهران به خارج از شهر منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه سالها بود که کلان‌شهر تهران به دنبال این بود که نمایشگاهی بین‌المللی در خور کشور داشته باشد تصریح کرد: علت اصلی این امر حل و فصل مشاغل مزاحم نمایشگاه چمران و  مصلی بود به همین دلیل شهرداری تهران طراحی و احداث نمایشگاه بین‌المللی در شهر آفتاب را اجرایی  کرد.

قدیمی به رعایت همه نکات استاندارد در احداث نمایشگاه شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به فرودگاه امام خمینی(ره)، مهر‌آباد و اتوبان‌ها بسیار نزدیک است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ های حمل و نقل مانند مترو  اتوبوس تاکسی برای دسترسی عموم به این نمایشگاه تعبیه شده است، یادآور شد: در گذشته عدم پارکینگ یکی از مشکلات بزرگ نمایشگاه‌ها در شهر تهران بوده به همین دلیل برای این نمایشگاه پارکینگ با وسعت بزرگ تهیه شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در خصوص برگزاری این نمایشگاه هیچ براوردی نداشتیم افزود: به همین منظور در تمام بخش‌های این نمایشگاه امکانات مورد نیاز شهروندان را توزیع کرده‌ایم چرا که این نمایشگاه قابل قیاس با دیگر نمایشگاه‌ها نیست.

قدیمی با بیان اینکه بالای 80 درصد از شهروندان از خدمات این نمایشگاه رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند، گفت: منکر نمی‌شویم که برخی ایرادها هم در این نمایشگاه وجود دارد اما باید بپذیرند که ما تازه اول راه هستیم.

وی اضافه کرد: بدون شک برای ساخت سازه‌های این نمایشگاه 100 درصد امکانات استاندارد رعایت شده به این دلیل که ما در نمایشگاه شهر آفتاب شاهد 3 طوفان 60-70 کلیومتری بوده‌ایم و خوشبختانه مشکلی برای این نمایشگاه رخ نداد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سخت‌گیری های بسیار جدی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های داخلی خواهیم داشت عنوان کرد: همه تلاش خود را در راستای جلوگیری برگزاری نمایشگاه‌های داخلی شهری که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند انجام خواهیم داد.

قدیمی تصریح کرد: در نمایشگاه شهر آفتاب 75 نقطه برای تأمین غذا و آب آشامیدنی شهروندان تعبیه شده است.

وی به استقرار شبکه بهداشت جنوب تهران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: یک تیم 20 نفره از پزشک کارشناس مواد غذایی و... برای نظارت بر توزیع غذاها و اطلاع از بهداشتی بودن غذاها در نمایشگاه مستقر شدند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه تا به ا مروز حدود یک میلیون نفر از نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و کتاب بازدید کرده‌اند تأکید کرد: جای خوشحالی دارد که دولت و شهرداری بعد از سال‌ها توانسته‌اند برادرانه در کنار یک دیگر قرار بگیرند و خدمات فرهنگی را به مردم ارائه دهند.

وی با تأکید بر اینکه روزانه بین 500 تا 700 هزار بطری آب در این نمیشگاه فروخته  می‌شود گفت: 12 غرفه اختصاصی آب داریم و تا به امروز هیچ گونه گزارشی مبنی بر استاندارد نبودن آب دریافت نکردیم.

وی با بیان اینکه خروج نمایشگاه‌داران اتومبیل به شمارش معکوس افتاده است یادآور شد: هفته گذشته در کمیسیون خدمات شهری به تمام مناطق 22 گانه اعلام کردیم که برای جلوگیری از اقدامات نمایشگاه‌داران جلوی این مغازه‌ها فضای سبز مناسبی کاشته شود.

قدیمی با تأکید بر اینکه برای خروج اصناف نمایشگاه‌داران اتومبیل مصمم به باطل کردن مجوز آنها هستیم گفت: متأسفانه اتحادیه این صنوف با ما همکاری ندارند چرا که پای منافع میلیاردی در میان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار