پیشکسوت استقلال گفت: حالا بعد از عملکرد رحمتی مقابل تراکتور و پرسپولیس متوجه می شوم که نظر کی روش در مورد رحمتی قابل دفاع بوده است .

رجبی : نظر کی روش در مورد رحمتی قابل دفاع استرضا رجبی پیشکسوت استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت این تیم شد .

رجبی در مورد بازی مقابل تراکتور سازی تبریز گفت : استقلال هیچ استراتژی نداشت و این موضوع از ابتدای فصل مشهود بود . به هر صورت همواره یک تیم باید برنامه داشته باشد و برای حرکت روبه جلو و حرکت روبه رشد برنامه هایش را با توجه به زمان تغیر دهد اما متاسفانه برای استقلال این گونه نبود .

وی افزود : چیزی که مان ابتدا کار استقلال را خراب کرد کاری بود که رحمتی انجام داد و به جای روحیه دادن به تیم کمپین ضد قلعه نویی را ایجاد کرد .

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که رحمتی هم در مقابل پرسپولیس و هم در مقابل تراکتور به عنوان کاپیتان و بزرگ تیم روحیه اش را همان ابتدا از دست داد ،گفت : این موضوع ضربه زیادی به تیم وارد می کند زیرا کاپیتان همواره باید به تیم آرامش بدهد نه این که دعواراه بیاندازد . به هر حال  در تیم 3 – 4 بازیکن جوان حضور دارند که نگاهشان به بزرگ تر هاست و زمانی که بزرگ تر ها روحیه شان را از دست بدهند آن ها نیز نمی توانند به راحتی بازی کنند .

وی افزود : رحمتی 5 سال بهترین دروازه بان ایران بود اما نه در جام جهانی بازی کرد و نه در بازی های آسیای به میدان رفت ، دروازه بانی که 5 سال بهترین ایران بود نتوانست در 2 عرصه بزرگ حاضر شود و من از کی روش  بابت دعوت نکردن رحمتی به تیم ملی حمایت می کنم و به نظر من کیروش با توجه به این نوع برخورد و رفتار رحمتی کار درست را انجام داده است . متاسفانه برخی تصورمی کنند که ارزش خودشان بیشتر از سایرین و تیمشان هست و این موضوع بسیار بد و نا پسند است .

همچنین جا دارد به قلعه نویی تبریک بگویم که حرفه ای عملکرد و تیمش با اخلاق و شرافت به میدان رفت و توانست به خوبی نقاط ضعف و قدرت استقلال را بیابد .

رجبی در پاسخ به این سوال که : استقلال از ابتدای فصل با وجود صدرنشینی به اندازه پرسپولیس از قهرمانی صحبت نمی کرد . عنوان کرد : شخصیت قهرمانی یک تیم همواره از درون باشگاه و از بدنه آن مشخص است . استقلال از روی نیمکت هم شخصیت قهرمانی نداشت .
این حرف حالای من نیست ، پرسپولیس زمانی که در جایگاه چهاردهم هم بود میگفتم که این تیم توانایی قهرمانی دارد. استقلالی ها از حرف من ناراحت شدند اما ما دیدیم که کادر فنی پرسپولیس فراتراز خیلی مسائل فکر  می کرد و توانست نتیجه بگیرد . همان کاری که تراکتور سازی انجام داد .

وی افزود : صبوری برانکو و کادر فنی و همچنان حمایت پیشکسوتان پرسپولیس از این تیم به پرسپولیس کمک کرد که درگیر حاشیه نشود و با قدرت رو به جلو حرکت کند اما متاسفانه در استقلال این گونه نبود و هیچ هماهنگی وجود نداشت .

رجبی در مورد اینده استقلال عنوان کرد : استقلال به تغیر اساسی در همه زمینه ها از جمله مدیریت احتیاج دارد . در گدشته استقلال شرایط مناسب مالی و انسانی نداشت امکا حالا این گونه نیست و  2 – 3 بازیکن خارجی بر روی نیمکت دارد اما متاسفانه مدیریت ضعیف است .

وی از پیش بینی اش در مورد جام حذفی گفت :با این شرایط از حالا می گویم که ذوب آهن قهرمان است زیرا جمع کردن تیم بعداز این بازی به شدت مشکل است .

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در پایان و در خصوص اولادی که سابقه حضور در استقلال هم داشت گفت : متاسفانه در جامعه ما به جای کمک به بازیکنان در زمان حیاتشان پس از فوتشان به یادشان می افتند .حالا هم که شاهد هستیم تمام مشکلات فوتبال ، اخلاق و سایر مسایل را بر گردن فردی می اندازند که دیگر در قید حیات نیست . به نظرمن این گونه رفتار ها درست نیست زیرا این بازیکن خانواده دارد ، پدر ، مادر ، برادر دارد و درست نیست که برخی مسایل مطرح شود .

وی افزود : من نه هم سن اولادی بودم و نه با وی بازیمی کردم اما زمانی که با وی صحبت می کردم مشکلاتی دلاشت که هیچ کس به آن توجا نمی کرد . حلا هم به نظرم درست نیست که برخی مسایل مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار