به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید امامی با بیان اینکه این دوره از تابلوهای شهروندی به صورت انتظاری طراحی شده است گفت:در دوره آینده تبلیغات شهری، شهروندان نسبت به موضوع اصلی آگاهی می یابند.
وی در ادامه تکنیک استفاده شده در این دوره از تبلیغات شهری را تایپوگرافی عنوان کرد و افزود: هدف ما از اجرای این طرح ماندگاری عبارت نوشته شده بر روی این تابلوها در ذهن مخاطبان است، تا شهروندان با موضوعی که در آینده رمز گشایی می شود ارتباط ماندگاری برقرار کنند.
گفتنی است، تابلوهای تبلیغات شهری که در مناطق 15 گانه اصفهان نصب می شود، هر 15 روز به موضوعی اختصاص می یابد، تا گامی در ارتقای فرهنگ شهروندی برداشته شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب
سایت shahrvandi.netمراجعه کنند.
انتهای پیام/م