مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از کرمانشاه؛ مظفر رحمت آبادی گفت: با برداشت گندم از مزارع قصرشیرین و سومار خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان کرمانشاه آغاز شد .و حدود 2000 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان نیز توسط مباشرین تعاون روستایی خریداری شده است

وی ادامه داد: همانگونه که پیش بینی کرده بودیم از نیمه دوم اردیبهشت ماه خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری استان و به خصوص در نقاط مرزی با کشور عراق آغاز شد.

رحمت آبادی با اشاره به اینکه ما در مجموع بالغ بر 68 مرکز خرید تضمینی در نقاط مختلف استان در نظر گرفته ایم که از این تعداد تنها 7 مرکز دولتی و ما بقی متعلق به بخش خصوصی هستند.

وی ادامه داد:خرید تضمینی گندم در سراسر کشور با قیمت مصوب 12705 ریال انجام می پذیرد و پیش بینی کرد در استان کرمانشاه بیش از 850 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری  شود.

با توجه به آتش سوزیهای وسیع در کشور عراق کشاورزان به خاطر جلوگیری از سرایت آتش به داخل مرزهای کشور چند روزی زودتر اقدام به برداشت گندم از مزارع خود کردند


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.