فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در کبودراهنگ
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی­محمدی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف ناامن کردن محورهای مواصلاتی شهرستان برای قاچاقچیان، پلیس اقدام به ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی کرد.
 
وی افزود: پلیس کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ مشکوک شد و با رعایت احتیاط کامل نسبت به توقیف آن اقدام کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو تعداد 3 هزار و 866 عدد انواع لوازم قاچاق شامل لوازم آرایشی بهداشتی، خانگی، ورزشی، مکانیکی و... کشف و ضبط شد.
 
وی از توقیف یک دستگاه خودروی پژو با تعداد 120 تخته پتو مسافرتی قاچاق خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده و به همراه کالای مکشوفه، در مجموع 4 هزار و 6 عدد انواع کالای قاچاق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
علیمحمدی ارزش کالای مکشوفه را 200 میلیون ریال اعلام کرد و برخورد با کالای قاچاق را از رویکردهای اصلی مجموعه ناجا برشمرد.
 
وی با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت می‎گیرد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی شهرستان تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی به کار می‎بندد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.