سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن تهران معتقد است این تیم برای بقا در لیگ برتر و با هدف شکست پرسپولیس به دیدار این تیم خواهد رفت.

رمضانی: راه‌آهن برای شکست پرسپولیس به میدان می‌رود
سعید رمضانی سرپرست باشگاه راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، بازی هفته پایانی مقابل پرسپولیس تهران گفت: این بازی سرنوشت لیگ برتر را تعیین میکند و ما باید تمام تلاشمان را بکنیم و یک بازی زیبا ارئه دهیم و برای برد به مساف پرسپولیس میرویم و با توجه به نتیجه بدست آمده در بازی گذشته در مقابل سپاهان اصفهان تیم در شرایط مناسبی است و امیدواریم این روند ادامه دار باشد. 

ما در این بازی محمد عباس زاده و ابراهیم کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما ما‌بقی بازیکنان بابت حضور در این دیدار حساس مشکلی ندارند.

وی سپس در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنان با رسانه‌ها گفت: بازیکنان با نظر بزرگان تیم تصمیم گرفتند برای حفظ آرامش و تمرکز تیم تا پایان مسابقات لیگ برتر مصاحبه نکنند، که این موضوع با استقبال بنده و مسئولان تیم مواجهه شد است.

رمضانی در پایان با اشاره به حواشی اطراف راه‌آهن اضافه کرد: درباره شکایت سرمربی سابق تیم راه‌آهن باید بگوییم این موضوع به دادستانی مربوط میشود و این بدهی‌‎ها ربطی به مدیریت و باشگاه راه‌آهن ندارد و مسائلی که مربوط به دوران قبل از ریاست کیانی است باید از طریق دادستانی پیگیری شود.

انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار