مدرسه کسب و کار فردوسی فرصتی برای پرکردن خلاهای مهارتی و آموزشی

مدرسه کسب و کار فردوسی دانشگاه فردوسی مشهد درسال 95 برای ارائه خدمات به دانش آموزان و دانش جویان آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی،مدیر آکادمی نوآوری و کارآفرینی مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد در نشستی خبری با اصحاب رسانه از برنامه های مدرسه کسب و کار فردوسی در راستای جهت دهی به دانش آموزان و دانشجویان در انتخاب آینده ای موفق از طریق دستیابی به منابع اقتصادی ناشی از کار آفرینی درسال 95 خبر داد.

مهرکیش با بیان اینکه طراحی نظام آموزشی کشور به گونه ای است که اغلب استعدادها و مهارت های دانش آموزان و دانش جویان فرصت بروز و شکوفایی را پیدا نمیکنند افزود: متاسفانه فرزندان ما با فقدان مجموعه ای از مهارت ها و توانایی ها روبه رو هستند.

وی در خصوص خدمات مدرسه کسب و کار تابستانه فردوسی گفت: افراد در مدرسه کسب و کار فردوسی با شرکت درسخنرانی های انگیزشی کارآفرینان موفق،شرکت در کارگاه های آموزشی،بازدید ازمراکز دانشگاهی و صنعتی،ملاقات با کارآفرینان برتر و شبیه سازی کسب و کار و راه اندازی بازارچه و تجربه خرید وفروش کسب مهارت و تجربه می کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام آموزشی موجود با تمرکز بر خواندن و نوشتن خلاهای آموزشی و مهارتی را بوجود آورده است ادامه داد:دانش آموزان و دانشجویان در مدرسه کسب و کار فردوسی با کارتیمی و ایده پروری و خلاقیت آشنا می شوند و حل مسائل ذهنی و فیزیکی را تمرین می کنند.

مشاور مجموعه توسعه دهنده کسب وکار نیز در این نشست گفت:در حوزه دانشجویی مدرسه کسب و کار، دانشجویان با شغل مورد نظرشان در آینده ،چگونگی رزومه نویسی ،تدوین برنامه زندگی و چشم انداز آینده ، راه رسیدن به چشم اندازو قوانین و مقررات مالیاتی آشنا می شوند.

مصطفی مکارم ادامه داد:خدمات و برنامه های آموزشی مدرسه کسب و کار فردوسی برگرفته از تجربیات مراکز رشد و فناوری دانشگاه فردوسی و مراکز فرهنگی سطح شهر و مطالعات علمی دیگر می باشد که باعث آمادگی فرد برای ورود به مهارت شغلی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.