دوره‌های قرآنی ویژه کودکان مقاطع ابتدایی و بانوان و آقایان بزرگسال در مؤسسه خاتم‌الانبیاء شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیر مؤسسه خاتم‌الانبیاء شهرستان ماهشهر گفت: دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان برگزارمی شود.

حسن حلافیان با بیان اینکه محدوده زمانی مشخصی برای نام‌نویسی در کلاس‌ها تعیین نشده است، افزود: در این مؤسسه در تمام طول سال به صورت همیشگی از علاقمندان به شرکت در دوره‌های قرآنی ثبت‌نام به عمل می‌آید و با به حدنصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام کنندگان در هر رشته آموزشی با آنها تماس گرفته می‌شود تا برای حضور در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

وی گفت: این دوره‌ها شامل روخوانی، روانخوانی، صحیح‌خوانی و تجوید ویژه کودکان مقاطع ابتدایی و بانوان و آقایان سنین بزرگسال طی دو جلسه یک ساعت و نیم به صورت هفتگی برگزار می‌شوند.

مدیر مؤسسه خاتم‌الانبیاء شهرستان ماهشهر افزود: در راستای ارزيابی مهارت‌ها و آموزه‌های قرآنی و ارتقاء سطح کیفی از ثبت‌نام‌کنندگان در کلاس‌های قرآنی، آزمون سطح‌بندی متناسب با دوره‌های آموزشی به عمل می‌آید که با توجه به سطح دانش قرآنی آنها کلاس‌بندی انجام می‌شود.

حلافیان گفت: در این مؤسسه آزمون پایان دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی ویژه بانوان به مدت سه روز برگزار شد که به قبول‌شدگان آن گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، ماهشهر ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.