به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای؛ تا پیش از این عکاسی از محیط بازیهای ویدئویی با دشواری و با ابزار محدود و دارای کیفیت پایین صورت میگرفت. اما این ابزار قادر به متوقف کردن زمان بازی و عکاسی، شخصی سازی زاویه عکاسی از محیط بازی و تنظیم کیفیت تصویر با استفاده از فیلترهای مختلف پردازشگر است.
دقت و کیفیت بالای تصاویر تهیه شده با Ansel قابل مقایسه با دیگر ابزار بیکیفیت نیست و بدین شیوه حتی میتوان تصاویر EXR را با طیف رنگی کامل تهیه نمود و آنها را از طریق گوشیهای هوشمند، رایانههای شخصی و هدستهای واقعیت مجازی به اشتراک گذاشت.
دوربینهای سهبعدی Ansel تصویربرداری از جزئیترین تحرکات در بازیهای ویدئویی را ممکن میکنند. هنوز زمان عرضه عمومی این ابزار و هزینه استفاده از آن مشخص نشده است.
انتهای پیام/