به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به محمود واعظی وزیر ارتباطات نوشت: رونمایی از تمبر یادبود هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس دانشکده پست و مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.


حسن شمشادی در پست ایستاگرامی خود نوشت: چند روز یپش مثل همیشه سر کارش بود، سینی بدست برای مدیرانمان چای می اورد، مثل همه سالهای گذشته، حضرت عزرائیل که آمد، تسلیم شد و جان به جان افرین تقدیم کرد .محمد دولابی را می گویم، نیروی شرکت خدماتی جام جم، که تا همین چند ساعت پیش، نامش را هم نمی دانستم، همو که اینک عکس سیاه و سفیدی از او، در تابلوی اعلانات نیمه شکسته راهروی محل کارمان، مرا به فکر فرو برده و یاد اور روی خوش و لبخند همیشگی اش است، برایم، سفر بی بازگشت برای همه ماست، اما آنقدر سرگرم زندگی و مشکلات و ظواهر و گرفتاری هایش هستیم که یادمان می رود، این شتری است که جلوی خانه همه ما خوابیده است، چه بدانیم، چه ندانیم، چه ببینیم و چه خود را به نادیدن بزنیم . خبر درگذشت هرکسی را که می شنویم، فقط به یک آه، کوتاه یا بلند قناعت نکنیم و به خودمان نهیب بزنیم که روزی نه چندان دور، همه خواهیم رفت و این زندگی چندین و چند ساله، ارزش دل شکستن و حق خوردن از این و آن، یا برخورد از روی کبر و غرور، و جز نام نیک و کار خوب و خاطره ای از ما در این دنیای فانی به جا نمی ماند.بیایید همدیگر را ببینیم و حس کنیم، مشکلات دیگران را مشکل خود بدانیم و سر در لاک خود فرو نبریم، که وقت رفتن و تنهایی، نزدیک است .


معصومه ابتکار نوشت: امروز در زابل دیپلم تالاب بین المللی هامون به عنوان ذخیره گاه زیستکره طی مراسمی با حضور نمایندگان سازمان ملل و یونسکو اعطا شد و بعد بازدیدی از هامون که بسیار سبزتر و سر حال تر از سال گذشته است... خدا را شاکریم برای بارندگی ها ... در عین حال این عنایت الهی شاید پاسخ تلاش ها هم باشد:در دو سال اخیر انجام مطالعات برای احیای تالاب و تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب هامون انجام شد و اکنون در دستور کار شورای برنامه ریزی استان برای تصویب است؛ لایروبی و بازگشایی مبادی ورودی آب به تالاب؛ انجام برنامه های ارتقای آگاهی و معیشت پایدار برای زنان روستایی و جوامع محلی؛ مذاکره با کشور افغانستان در جهت احیای تالاب های مشترک؛و ثبت تالاب هامون به عنوان ذخیره گاه زیست کره یونسکو از جمله اقدامات بوده است...عکس ماهواره از عرصه ای که آبگیری شده است در هامون ... پ ن : چون برخی دوستان در کامنت ها به گزارش اخیر سازمان بهداشت جهاني اشاره کرده اند، توضیح می دهم که:اطلاعات زابل در گزارش WHO مربوط به سال دو هزار و دوازده است، در حالی که در آن سال در منطقه مزبور ايستگاه پايش زميني نبوده و بنظر مي رسد اطلاعات بر اساس مدلينگ و پيش بيني احصا شده است.آنالايزر ذرات معلق در زابل در سال ٢٠١٤ راه اندازي شده است. با این حال باز هم صحبت از زمان بادهای صد و بیست روزه بوده که دهها سال مختص این منطقه بوده است. 


عباس اسکندری گریمور سینما در اینستاگرام خود نوشت: فيلم جنگجوى پيروز كاراستادمجتبى راعى بازيگر خانم فاطمه گودرزى. زنان دوره قاجار.


عباس غزالی نوشت: عكس از علي حميدنژاد عزيز بزودي ... كاري از استاد عزيزا... 


مهراب قاسم خانی نوشت: از اونجايى كه ميگن سينماى هر كشورى نشون دهنده فرهنگ اون كشوره، من به عنوان يه بيننده حرفه اى فيلم هاى هاليوودى پس از تحقيقات طاقت فرسا موقق شدم با جمع آورى اتفاقات و رفتار هايى كه در فيلم هاى آمريكايى به طور مداوم تكرار ميشن تا حد زيادى با فرهنگشون آشنا بشم. در نتيجه تصميم گرفتم به ده تا نكته مهم از زندگى در آمريكا اشاره كنم كه اگه يه وقت تصميم گرفتين اونجا زندگى كنين خيلى به دردتون ميخورهاول: توى تمام مدارس آمريكا يه سرى بچه چاق سفيد هستن كه دو تا نوچه دارن و كارشون اينه كه بچه هاى ديگه رو كتك بزنن و هولشون بدن همينجورى الكىدوم: تمام نوجووناى دختر و پسر آمريكايى بدون استثتأ لج درآر و بى شعور هستن و با پدر و مادرشون بد حرف ميزنن و بى تربيتن و به شدت دلشون كتك ميخواد و هيشكى هم نميزنه تو دهنشونسوم: همه موجودات فضايى از هر سياره اى كه باشن فقط آدرس آمريكا رو بلدن چهارم: توى آمريكا در هر يخچالى رو كه باز كنى و توش رو نگاه كنى، وقتى ببنديش يكى پشتش وايستادهپنجم: همه پليس هاى خوب و شجاع آمريكايى يه رئيس مزخرف دارن كه هيچى نميفهمه و كارش گرفتن تصميمات غلط يا مخالفت با تصميمات درست اوناست ششم: توى آمريكا وقتى چند نفر يه جايى توى يه موقعيت خطرناك گير ميفتن جاى اين كه كنار هم باشن تصميم ميگيرن از هم جدا بشنهفتم: همه آمريكايى ها وقتى شب توى خونه تنها هستن و يه صداى ترسناكى مياد جاى اين كه ازش دور بشن ميرن سمتش. معمولاً هم چراغ رو روشن نميكنن ولى اگه روشن كنن قطعاً لامپش همون موقع ميسوزههشتم: بعد از تموم شدن هر حادثه اى توى آمريكا اولين كارى كه ميكنن اينه كه روى شونه آدمى كه از حادثه نجات پيدا كرده يه پتو ميندازن. مهم هم نيست كه زمستون باشه يا تابستون. پتو واجبهنهم: ماشيناى پليس آمريكا قابليت اصليشون اينه كه چپ كنن، مگه اين كه قبلش با هم تصادف كنندهم: توى آمريكا وقتى زنگ تلفن يا در خونه شون به صدا در مياد نميگن "يعنى كى ميتونه باشه"


حدیث میر امینی تصویری را منتشر کرد و نوشت: و خداوند نزديك است..


روناک یونسی نوشت: سلام دوستان مهربونم خدارو سپاس بخاطر وجود شما ممنون كه هستيد ممنون كه دعاى خيرتون شامل حال من شد باورم نميشه بيش از پانصد كامنت دلگرم كننده كه منو اروم كرد دوستون دارم.


احمد مهرانفر در اینستاگرام خود نوشت: پيش به سوي همدان براي سريال علي البدل چاكريم و اَاين حرفا.


محمدرضا گلزار هم تصویری از دوستان قدیمی خود را منتشر کرده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.