مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: یک قاچاقچی خودرو در شهرستان چابهار 860 میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سید مرتضی مدنی فدکی افزود: شخصی اقدام به ورود یک دستگاه خودروی وانت تویوتا از طریق منطقه آزاد چابهار برای تردد در آن منطقه را کرده بود که به طور غیرقانونی آن را از محدوده مورد نظر خارج کرد.
وی ادامه داد: متخلف برخلاف اخطارهای متعدد مبنی بر برگشت خودور به منطقه موردنظر نیز هیچ اقدامی نکرده که با شکایت گمرک چابهار از شخص وارد کننده خودرو و معرفی او به تعزیرات حکومتی، پرونده برای متخلف تشکیل و پس از جری تشریفات قانونی پرونده مورد نظر برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی چابهار ارسال شد.
فدکی بیان کرد: ارزش برآورد شده برای خودرو از سوی گمرک بالغ بر 430 میلیون ریال بوده که متخلف با جعل گواهی گمرکی اقدام به خروج خودرو کرده بود.
وی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار با شروع رسیدگی و تفهیم اتهام قاچاق یک دستگاه خودرو اقدام به اخذ دفاعیات متهم کرده که نامبرده در زمان رسیدگی هیچ‌گونه مدرک قانونی دال بر خروج خودرو از منطقه آزاد و یا تحویل آن ارائه نکرده است.
مدنی فدکی تصریح کرد: پس از اخذ آخرین دفاع شعبه اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 860 میلیون ریال جزای نقدی معادل بهای خودرو و نیز بهای مال تلف شده موردنظر به نفع دولت کرد.
انتهای پیام/س
برچسب ها: قاچاقچی ، خودرو ، چابهار ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار