استاندار خراسان رضوی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون رشادت های شهدا، جانبازان وایثارگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان درمراسم تقدیراز جانبازان و ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری مشهد افزود: جانبازان، ایثارگران و شهدا در راه حراست از نظام اسلامی و ارزش های انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس، مجاهدانه مبارزه کردند.
وی افزود: حفظ نظام اسلامی و حرکت در مسیر نورانی ولایت از اصلی ترین وظایف جانبازان و ایثارگران به عنوان میراث داران انقلاب است
.
استاندار خراسان رضوی مهمترین پایه قدرت نظام را ایثار وشهادت طلبی دانست و اظهار داشت: تکلیف همگان در حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و خون شهدا با حرکت در مسیر عدالت، آزادی و اهداف انقلاب عملیاتی می شود.
رشیدیان گفت: جانبازان به عنوان الگوهای مجسم ایثارگری برای نسل جوان محسوب می شوند که باید از ظرفیت آنان به منظور تحقق ایثار و شهادت استفاده کرد.
وی تصریح کرد: نقش خانواده های این عزیزان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بی بدیل و تعیین کننده است چرا که با صبر زینب گونه خود و پرستاری بی منت از جانبازان توانستند در این مسیر نقش آفرین باشند.
استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با الگو گرفتن از جانبازان و تلاش برای تحقق آرمان های متعالی آنان بتوانیم رهروان خوبی برای این عزیزان باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.