رئیس فدراسیون جهانی بوکس: امیدوارم بتوانیم زمینه ای را فراهم کنیم تا بانوان ایران هم بتوانند در مسابقات جهانی بوکس شرکت کنند.

تلاش می کنیم شرایط حضور بانوان در مسابقات جهانی بوکس فراهم شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  چینگ کو وو رئیس فدراسیون جهانی بوکس ابراز امیدواری کرد به زودی شرایطی مهیا شود تا بانوان ایران نیز بتوانند در مسابقات جهانی بوکس شرکت کنند.

در خصوص حضور خود در کشور ایران بفرمائید و نگاه و برداشت شما نسبت به بوکس ایران به چه صورت است ؟

بوکس ایران در چندین مسابقه اخیر خود را خیلی خوب نشان داد و در آخرین مسابقات نیز یک برنز گرفت که البته متأسفانه سهمیه نگرفت و 2 مسابقه برای کسب سهمیه داریم که امیدوارم بوکس ایران در این مسابقات بتواند سهمیه بیشتری برای المپیک ریو بگیرد . 

به نظر شما دست اندرکاران فدراسیون جهانی بوکس چه کمکی می توانند به بوکس کشورمان کنند؟

من در این سفرم با رئیس فدراسیون بوکس راجب بوکس بانوان نیز صحبت کردیم و برنامه ای را برای گسترش بوکس بانوان در ایران ارائه کردم و طرحها و برنامه های وی را در این خصوص دیدم . 

رئیس فدراسیون جهانی بوکس افزود : هفته آینده مسابقات بوکس جهانی بانوان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود و متأسفانه از ایران نماینده ای در این رقابت ها نیست . امیدوارم بتوانیم زمینه ای را فراهم کنیم تا بانوان ایران هم بتوانند در مسابقات بوکس شرکت کنند. 

وی افزود : یک مسئله دیگر هم درباره مسابقات حرفه ای بوکس است به نام APB که بوکسورهای خوبی از ایران شرکت می کنند و امیدوارم که این تعداد در آینده افزایش پیدا کند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار