مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان از ارائه رفاه‌کارت برای فرهنگیان 15 استان کشور خبر داد.

عباس کاظمی آشتیانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان در گفت‌وگو با  خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص رفاه‌کارت فرهنگیان گفت: این کارت براساس قراردادی بین شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای خدمت‌رسانی به فرهنگیان شاغل بسته شده است.

وی افزود: براساس این کارت فرهنگیان شاغل می‌توانند از کلیه فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور کالا خریداری کنند و در مورد کالاهای سرمایه‌ای (لوازم خانگی)، به طور اقساط امکان پرداخت وجود دارد.

کاظمی آشتیانی با بیان اینکه سقف اعتبار این کارت‌ها 100 میلیون ریال است،‌گفت:  در مدت 10 ماه بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان عنوان کرد: کلیه همکاران فرهنگی شاغل که حقوقشان اجازه کسری بدهد تحت پوشش طرح قرار می‌گیرد.

کاظمی آشتیانی با بیان اینکه اکنون 15 استان امکان استفاده از این طرح را دارند گفت: پیش از این استان‌های البرز، تهران خراسان رضوی سمنان و فارس مشمول طرح بودند اما از روز گذشته 10 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی اصفهان خوزستان قزوین کرمان گیلان گلستان مازندران و یزد  نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: فرهنگیان شاغل می توانند با مراجعه به ادارات رفاه استان خود نسبت به دریافت رفاه‌‌کارت اقدام کنند.

وی در خصوص استقبال از این طرح بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی چندانی در این خصوص نشده بود به تازگی فرهنگیان از این طرح مطلع شدند و به تدریج استقبال آنها افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان عنوان کرد: تا کمتر از یک ماه دیگر سعی داریم طرح رفاه‌کارت را در سراسر کشور اجرایی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار