جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: این قشر عشایر است که با کمترین هزینه بیشترین فواید برای نظام جمهوری اسلامی دارد.

عشایر با کمترین  هزینه بیشترین فواید  برای نظام  جمهوری اسلامی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جانشین فرمانده  سپاه  انصار الحسین(ع) در مراسم  گرامیداشت روز  بسیج عشایر  با تبریک ایام شعبانیه و این روز خجسته بیان  کرد: آن  چیزی  که از عشایر در ذهن ما وجود دارد که  به عنوان سمبل این قشر است و تنها قشری است  برای این نظام با کمترین هزینه  فواید بیشتری دارد.

مظاهر مجیدی بیان کرد:  در خصوص اقتصاد مقاومتی این قشر عشایر است که توانسته دراقدام  و عملی شدن آن تاثیر داشته باشد.

وی افزود: شاید اقشار دیگر در این  موضوع  با صرف هزینه های زیادی تلاش میکند ولی قشر عشایر یک نعمت بزرگ  برای  این  نظام و  اسلام است.

مجیدی بابیان اینکه عشایر مردمانی کم‌توقع، پرکار و سخت‌کوش هستند گفت: عشایر در بخش‌های مختلف اقتصادی نقشی بسیار مهمی دارند.

در ادامه رئیس  بسیج  عشایری  استان  همدان با توجه با نام گذاری 29 اردیبهشت ماه به نام سالروز بسیج عشایری گفت: سال اول پیروزی انقلاب نمایندگانی از جامعه عشایری کشور به خدمت امام راحل رسیدند که در این جلسه برای اولین بار امام از ایشان به عنوان ذخیره های انقلاب و مملکت یاد کردند و همین امر سبب نامگذاری این روز به نام سالروز بسیج عشایری شد.

محمد باقر اکبری با بیان  اینکه با واژه عشایر سه خصلت  در ذهن ها  ایجاد   میشود  اظهار داشت: دفاع  ازعلمای دین،دفاع از دین و دفاع  از استقلال کشور اهداف عشایری است.

وی گفت: طایفه عشایر در خصوص مسائلفرهنگی توانسته  آداب و  سنت اسلامی را حفظ کرده باشدو  همچنیین در خصوص اقتصادی قشری است باری بر  دوش دولت  ندارد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار