رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه ۵۰۰ خیر ازدواج در نهاوند فعالیت دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ زوج جوان در نهاوند به همت خیرین روانه خانه بخت شده اند.

۵۰۰ خیر ازدواج در نهاوند فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید کولیوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با نیات خیر خیرین ازدواج شهرستان و با در نظر داشتن مشکلات مربوط به ازدواج دیرهنگام، ۲۶ زوج جوان در نهاوند به همت روانه خانه بخت شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: اولین مراسم ازدواج آسان در نهاوند هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسین (ع) برگزار و خطبه عقد ۱۳ زوج در جوار بارگاه ملکوتی شاهزاده محمد(ص) جاری شد.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با روز جوان و عصر امروز چهارشنبه مراسم ازدواج ۱۳ زوج دیگر به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان در جوار امام‌زاده شاهزاده محمد نهاوند برگزار می‌شود، گفت: به این جوانان نیز هزینه سفر مشهد مقدس به همراه ۹ کالا برای شروع زندگی هدیه می‌شود.

وی گفت: در اولین همایش و جشن گل‌ریزانی که در سال جاری به همت مجمع خیرین ازدواج آسان و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزارشد مبلغ ۶۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند هدف از برگزاری این همایش را حمایت از ازدواج زوج‌های جوان نیازمند دانست و افزود: پول‌های جمع‌آوری‌شده در گل‌ریزان در راستای کمک به نوعروسان نیازمند صرف خواهد شد.

وی افزود: هدف از تشکیل مجمع خیران ازدواج استان همدان کمک به تسهیل در امور ازدواج جوانان و هماهنگ کردن فعالیت خیریه‌های استان به‌منظور هم‌افزایی برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان است.

کولیوند اظهار داشت: به همت مجمع خیرین ازدواج در شهرستان نهاوند، سالانه زمینه ازدواج بیش از ۲۰۰ زوج مهیا می‌شود.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار