اولین مرکز تخصصی چشم پزشکی اراک به عنوان دیدار به بهره برداری رسید.

بهره برداری از اولین مرکز تخصصی چشم پزشکی اراک
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رئیس هیئت مدیره مرکز چشم پزشکی دیدار در این مراسم گفت: این مرکز دارای امکانات تشخیص و پاراکلینیکی شامل سونوگرافی، اسکن، دستگاه های تصویر برداری قرنیه و شبکیه، آنژیوگرافی، پریمتری، واحد لیزر و دستگاه های اندازه گیری قدرت لنز داخل چشمی است و از امکان ارزیابی اصلاح چشم در حین عمل آستیگماتیسم برخوردار است. 

دکتر رضا رضایی افزود: بخش بستری مرکز دارای ۱۰ تخت فعال مصوب است که تجهیزات کامل را برای بیماران فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: در بخش اتاق عمل امکان کلیه عمل های تخصصی و فوق تخصصی چشم شامل سگمان قدامی، شبکیه، استرابیسم، پلک، مجاری اشکی و وجود امکانات مدرن از قبیل اتوکلاو و پلاسما برای لیزیک و لازک فراهم است.

رئیس هیئت مدیره این مرکز خاطر نشان کرد: این مرکز خصوصی در ۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال  احداث و تجهیز شده است .

دکتر رضایی افزود: این مرکز امکانات خدمت رسانی تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی را برای مردم استان مرکزی و استان های مجاور فراهم کرده و نقش موثری در جلوگیری از ارجاع بیماران به تهران دارد.

استاندار استان مرکزی نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: پس از برجام در دولت تدبیر و امید در همه امور به خصوص حوزه سلامت و درمان گشایش های مناسبی صورت گرفته است و امروز با افتتاح این مرکز شاهد این رویداد هستیم که دیگر بیماران به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات پزشکی مجبور به ترک شهر خود برای درمان نیستند..

محمود زمانی قمی افزود: نجات یافتن ایران از جنگ و نزاع و حل شدن پیچیده ترین پرونده سیاسی جهان از مهم ترین دستاوردهای برجام است. 

وی با اشاره به این امر که جاری شدن کامل آثار برجام در امور کشور نیازمند زمان است، خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از این دستاورد و به کار بردن آن در جهت سربلندی جمهوری اسلامی ایران مهم ترین خواسته مردم است. 

سید مهدی مقدسی منتخب مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بدون شک افزایش امکانات درمانی به رضایت مردم منجر می شود زیرا مردم اراک شایسته خدمات بیشتر و بهتری هستند و امیدواریم با سفر ریاست جمهور به استان مرکزی بیمارستان ولی عصر(عج) این شهر تکمیل و بر امکانات درمانی اراک افزوده شود.

انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.