اصفهان؛

دیدار اعضای ستاد کنگره ملی امام زاده هلال بن علی (ع) با حضرت آیت الله نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی:مقام شامخ امام زاده محمد هلال بن علی (ع) این امام زاده را به قطب فرهنگی در کشور تبدیل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) در قم افزود: این امام زاده از امامزادگان بلاواسطه واجب التعظیم در ایران اسلامی است که همواره مرود توجه زائران و عاشقان اهل بیت (ع) بوده است.
آیت الله نوری همدانی  با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند حضرت محمد هلال بن علی (ع) در دنیای تشیع، گفت: برگزاری کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) کاری مقدس است.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به جایگاه والای علمای آران و بیدگل، در نشر فرهنگی اسلامی در منطقه  تصریح کرد: آیت الله افتخار الاسلام دربندی از نمونه علمای برجسته ی این خطه بود که در راستای ترویج فرهنگی تشیع و اسلام کوشش بسیاری کرد.
وی مردم درالشهدای آران و بیدگل را افرادی متدین و انقلابی خواند و خاطر نشان کرد: آران و بیدگل با تقدیم 720 شهید در جنگ تحمیلی نقش پر رنگی در پیروزی انقلاب ایفا کرده اند
  آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به برنامه های فرهنگی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در رسانه ملی، افزود: برنامه ها و عزاداری های آستان مقدس  که از طریق صدا و سیما منعکس می شود بی نظیر است.                                               
 کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) ششم خردادماه در قم و اران و بیدگل برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار