اسماعیل حسین پور از آذربایجانشرقی به اردوی بسکتبالیست های با ویلچر ایران دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛«عباس آقا کوچکی» سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ، اسماعیل حسین پور از آذربایجانشرقی را به همراه 20 ملی پوش را به سومین اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو دعوت کرد. 

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از سوم خرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی آغاز شده و تا دوازدهم همین ماه ادامه دارد.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو از 17 تا 28 شهریور ماه در شهر بندری ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.

کاروان پارالمپیک ایران تاکنون 88 سهمیه برای حضور در بازی های پارالمپیک کسب کرده است.

با توجه به پایان مسابقات باشگاهی در کشورهای مختلف اروپایی، لژیونرهای بسکتبال با ویلچر ایران نیز برای نخستین بار در اردوی پارالمپیکی تیم ملی شرکت می کنند و بر همین اساس ترکیب اردونشینان در این مرحله از تمرینات نسبت به دو اردوی گذشته کامل تر خواهد بود.

ایمان بک‌ زاده، عادل طرفی، مجید طاهری، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو، علیرضا احمدی، احمد یوسفی، مهدی قربانی، سامان بلاغی، میلاد خردمند، حسن عبدی، محمد صحی، امید هادی ‌اظهر، محمد محمدنژاد، حکیم منصوری، محمد حسن سیاری، مرتضی عابدی، محسن طلوعی، اسماعیل حسین پور نفرات دعوت شده به سومین مرحله اردوی آماده سازی بسکتبال با ویلچر هستند.

این بازیکنان از استان های تهران، فارس، لرستان، ‌خوزستان، ‌زنجان، قم، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، ‌مرکزی و اردبیل هستند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مهرماه سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد و با راه یابی به فینال این رقابت ها سهمیه پارالمپیک ریو را بدست آورد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.