رئيس اداره مخابرات شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب منظور از راه اندازي اين خودرو را برقراري ارتباط در شرايط بحراني اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عباس‌ رضائي افزود : پيش از اين نيز يك دستگاه ميني بوس و يك دستگاه كانكس با قابليت جابجائي، پس از تجهيز به مجموعه كاملي از سامانه  مخابراتي از جمله سامانه ارتباط ماهواره‌اي خودكار و سريع مجهز به كنترلر هوشمند ، سامانه  راديوئيVHF ، سامانه ارتباط تلفني VOIP ، تجهيزات تصويربرداري ، سامانه‌ تأمين انرژي اضطراري، تقويت كننده امواج تلفن همراه ، تجهيزات ارتباطي جهت شبكه‌هاي درون و برون سازماني، ارتباطات فاكس، سيستم‌هاي خنك كننده و روشنائي و ساير ادارات لازم عملياتي شده است.

وي با بيان اينكه اين خودرو به شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران تحويل  شد عنوان كرد‌: تجهيز چهارمين خودرو نيز هم اكنون مراحل پاياني را مي‌گذراند و بر اساس پيش‌بيني‌هاي به عمل آمده تا يك ماه آينده به شركت بهره‌برداري نفت و گاز آغاجاري تحويل مي شود.

شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در گستره اي به وسعت بيش از ٤٠٠ هزار کيلومتر مربع در استان خوزستان و بخش هايي از استان هاي فارس، بوشهر و کهگيلويه و بوير احمد در زمينه توليد نفت، گاز و مايعات گازي فعاليت دارد و حدود 80 درصد نفت کشور را توليد مي کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار