رئیس پلیس فتا خوزستان از کشف یک پرونده برداشت غیر مجاز حساب بانکی و عودت مبلغ دو میلیارد ریال به حساب شاکی توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و ادعای برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی کارشناسان فوریت‌های سایبری پلیس فتا مشخص گردید از طریق ورود به لینک جعلی با عنوان پیامک ابلاغیه قضائی، از حساب بانکی فرد مالباخته سرقت شده است. لذا پس از هماهنگی قضایی، حساب بانکی مقصد مسدود گردید. لازم به ذکر است پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که صاحب حساب مقصد، کارت خود را به همراه رمز مفقود نموده است.

رئیس پلیس فتا خوزستان ادامه داد: در نهایت پس از پاکسازی تلفن شاکی از بد افزار، اقدامات لازم جهت عودت وجه به حساب مالباخته، از طریق مبادی قانونی در حال پیگیری می‌باشد.

سرهنگ حسینی هشدار داد: هموطنان عزیز دقت داشته باشند که برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، اطلاعات حساب بانکی به خصوص رمزهای خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه می توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار