همدان؛

برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور پیشکسوتان ورزش‌‌های پهلوانی در کبودراهنگ

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کبودراهنگ از برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور پیشکسوتان ورزش‌‌های پهلوانی دراین شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور پیشکسوتان ورزش‌‌های پهلوانی در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدیوسف نصیری اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان 3 خرداد ماه سال جاری جشنی با حضور رئیس پیشکسوتان منطقه غرب و پیشکسوتان استان همدان در زورخانه شهید نصیری کبودراهنگ برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 18 الی 20 روز دوشنبه برگزار می‌شود، افزود: هئیت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه استان هر ماهه یک جلسه به صورت چرخشی در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می کند.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: با توجه به نوبت برگزاری مراسم هئیت ورزشی در کبودراهنگ این مراسم در نیمه شعبان و مزین به نام صاحب الزمان(عج) در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در همه اعیاد به ویژه در 13 رجب و عیدغدیر نیز در این زورخانه برنامه‌های مختلفی برگزار می شود.

نصیری گفت: این مراسم در دو سال متوالی با استقبال گسترده مردم و مولودخوانی در شهرستان کبودراهنگ برگزار شده و امسال نیز با حضور رئیس پیشکسوتان منطقه غرب و پیشکسوتانی از همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و فامنین برگزار می شود.

انتهای پیام/خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.