رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد مدارس نمونه دولتی استان کرمانشاه را 33 مدرسه اعلام کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پروین گفت مدارس نمونه دولتی استان کرمانشاه 7397 دانش‌آموز دارند، گفت: از این تعداد 3878 نفر در مقطع متوسطه اول و 3519 دانش‌آموز نیز در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر شهرستانهای استان کرمانشاه مدرسه نمونه دولتی دارند، گفت: در برخی از شهرستان‌هاهمچون دالاهو، ثلاث باباجانی، قصرشیرین و روانسر مدرسه نمونه دولتی نداریم، اما در مابقیشهرستان‌ها حتما یک مدرسه نمونه دولتی در مقطع متوسطه اول یا دوم داریم.

پروین در ادامه با بیان اینکه بیش از یازده هزار نفر از دانش‌آموران استاندر آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کرده‌اند، گفت: 5653 نفر در مقطع متوسطه اول و 5382 نفر نیز در مقطع متوسطه دوم آزمون داده‌اند که حدود یک سوم از این افراد برای ثبت نام و تحصیل در مدارس نمونه دولتی پذیرفته خواهند شد.


انتهای پیام/پ



برچسب ها: کرمانشاه ، تعداد ، دولتی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۷
من الان خودم تو مدرسه نمونه حضرت معصومه کرمانشاه هستم و الان به دلیل شغل پدرم به دالاهو اسباب کشی بکنیم
و حالا چون دالاهو مدرسه نمونه نداره من مجبورم به یه مدرسه عادی برم
و حقم ضایع بشه
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۷:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
چه خوب میشد اگه تمام شهرستانای استان حداقل دارای یک مدرسه نمونه دولتی بودند اینمورد حق کسی ضایع نمی یا کسی مجبور نبود به علت نبود مدرسه مثل من از شهرستان صحنه برم تو غربت شهرستان البرز