همدان؛

برخورد شهرداری همدان با ساخت و ساز غیرمجاز در باغات

شهردار همدان گفت: شهرداری همدان با هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در باغات همدان برخورد می‌کند اما این امر همکاری سایر دستگاه‌هارا می طلبد.

برخورد شهرداری همدان با ساخت و ساز غیرمجاز در باغات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمطصفی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه شهرداری همدان سهم خود را از تفکیک این اراضی می‌گیرد و قرار نیست اتفاق خاصی در این منطقه بیفتد، گفت: قرار نیست تغییر کابری و تفکیک در این اراضی شکل بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ باغات در اولویت شهرداری همدان قرار دارد، گفت: شهرداری همدان با هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در باغات همدان برخورد می‌کند ولی این امر می‌طلبد تا سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه ورود پیدا کنند.

رسولی با اشاره به اینکه اداره کنترل و نظارت شهرداری همدان به طور مستمر گشت‌هایی را برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در دستور کار دارد، بیان کرد: مجوز تغییر کاربری‌ها در کمیسیون ماده 5 صادر می‌شود و شهرداری به عنوان عضو این کمیسیون تنها یک حق رای دارد.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار نیازمند حفظ محیط زیست است، اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری همدان این آمادگی را دارد تا اراضی موردنیاز سرمایه‌گذاران را در بلوارهایی همچون یادگار امام و آیت اله نجفی در اختیار قرار دهد تا شاهد رونق این مناطق از شهر نیز باشیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.