ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی در گذشت همسر شهید بابایی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی آجا، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی درگذشت همسر شهید بابایی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: درگذشت بانوی فداکار و مومنه حاجیه خانم صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز ارتش اسلام،‌ سرلشکر خلبان بابایی موجب تاثر خاطر گردید.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است صبوری آن بانوی فداکار در زمان حیات شهید بابایی که همواره نقش‌آفرین بی‌بدیل صحنه‌های نبرد در دوران دفاع مقدس بود و تحمل فراغ یار و عزیزش در دوران بعد از شهادت، نشان از ایمان و روحیه بالای انقلابی آن بانوی مومنه داشت که از هیچ تلاشی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه آن شهید عزیز فروگذار نبود و سرانجام با پروازی آسمانی به دیدار یار و همراهش شتافت.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان درگذشت همسری مهربان و یار صدیق شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را به محضر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی، فرزندان بستگان و همرزمان آن شهید والا مقام تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال، علو درجات، غفران و رضوان الهی را برای بانوی مکرمه و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت نموده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار