تفاهم‌نامه آسفالت ۳۰مدرسه خرمشهر محقق نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: تفاهم‌نامه‌ای با منطقه آزاد اروند برای آسفالت ۳۰مدرسه داشتیم قرار بود تا سال۹۵ اجرایی شود اما تاکنون محقق نشده است .

عبدالحافظ عنبری افزود: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری 10همایش کنکوری ویژه دانش آموزان کنکوری خرمشهر با همکاری منطقه آزاد اروند هستیم.

وی گفت: این 10همایش با عنوان همایش جمع‌بندی درس‌های کنکوری هستند که با حضور اساتید مطرح کشوری در خرمشهر و در برهه زمانی پایان امتحانات نهایی دانش آموزان تا تاریخ آزمون کنکور سراسری برگزار می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش خرمشهر افزود: خانه کنکور خرمشهر تا روز برگزاری آزمون کنکور دانش آموزان کنکوری خرمشهر را پشتیبانی می‌کند.

عنبری گفت: حتی برخی مناطق روستایی که اکنون امکان ارتباط از طریق شبکه اداری را ندارند با اجرای این طرح مشکل ارتباط آنان برطرف می‌شود.

وی افزود: آموزش‌وپرورش خرمشهر یک سال است که موضوع احداث اردوگاه 13هکتاری را پیگیری می‌کند، در دستگاه‌های مختلف درخواست‌هایی داشتیم که تاکنون پاسخی ندادند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: با سازمان دانش‌آموزی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردیم تا در قبال تأمین برخی از نیازمندی‌های اردوگاه این مجموعه را بنا بر نیاز در اختیار آنان قرار بدهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.