دانش آموزان هندیجانی رتبه ۵ آموزشی را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس آموزش‌وپرورش هندیجان گفت:کسب رتبه ۵ استانی در کنکور سراسری گذشته نشانه موفقیت‌های دانش آموزان هندیجانی است که با توجه به محرومیت این منطقه شکل‌گرفته و در جای خود بسیار مهم و دستاورد بزرگی است.

خسرو حیاتی افزود:  آموزش و پرورش به‌عنوان خادم مردم هندیجان به ویژه اولیاء و دانش آموزان است و معلمان هندیجانی همواره در همه امور خیر و خداپسندانه پیش‌قدم هستند.

وی گفت: ما باید دانش آموزان را به گونه‌ای آموزش دهیم که در طراز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی باشند و باید طوری تربیت آن‌ها پیگیری کنیم که بتوانند برای تمدن سازی اسلامی که از فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب است آماده شوند.

رئیس آموزش و پرورش هندیجان افزود: ما باید تلاش کنیم به‌گونه‌ای دانش آموزان را تعلیم دهیم که بتوانند در شرایط سخت و طاقت‌فرسا با صبر و ایمان راسخ و اراده پولادین مسیر زندگی را طی کنند.

حیاتی گفت: آموزش‌وپرورش شهرستان هندیجان در بین 40 منطقه استان خوزستان در رشته علوم تجربی رتبه اول کنکور سراسری را دارد .

وی افزود: کسب رتبه 5 استانی در کنکور سراسری گذشته موفقیت‌های دانش آموزان هندیجان را می‌رساند که با توجه به محرومیت این منطقه شکل‌گرفته و در جای خود بسیار مهم و دستاوردی بزرگ است.

رئیس آموزش‌وپرورش بندرهندیجان گفت: به همه مدارس روستایی توجه داریم و برای آن‌ها معلم اعزام کرده‌ایم، در حدود 8000 دانش‌آموز در هندیجان داریم که از مهدکودک تحصیل را آغاز می‌کنند و تا دوره پیش‌دانشگاهی به پایان می‌رسانند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.