۱۲۰۰ داوطلب شادگانی در آزمون سراسری سال ۹۵ شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: آزمون سراسری سال ۹۵ کلیه رشته ها امسال در ۹ حوزه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و۲۵ تیرماه جاری برگزار می شود.

نعمت اله آلبوغبیش ویبر ضرورت تمهیدات لازم و همکاری تنگاتنگ با اداره آموزش و پرورش جهت برگزاری این آزمون تأکید کرد و افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده ادارات مرتبط آموزش و پرورش، آب و برق، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شادگان مکلف شدند با تمام سعی و تلاش خود، زمینه را برای برگزاری هر چه منظم و با آرامش کامل مهیا کنند.

وی گفت: برای آزمون کنکور سراسری سال جاری شهرستان در رشته های علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجه ۹ حوزه و پنج مکان در نظر گرفته شده است .

معاون فرماندار شادگان افزود: آزمون کنکور سراسری سال ۹۵ شادگان در سه حوزه به صورت مختلط در سالن شهید مدرس، سه حوزه ویژه خواهران در دبیرستان پروین اعتصامی و دبستان امام خمینی و سه حوزه ویژه برادران در دبیرستان عفاف و هنرستان باقرالعلوم برگزار خواهد شد .

آلبوغیبش گفت: در این آزمون ۵۳ درصد داوطلبان شرکت کننده زن و ۴۷ درصد مرد هستند که در روزهای تعیین شده جهت ورود به دانشگاه به رقابت می پردازند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.