در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد :

زیر ساخت های اقتصادی ری در سال اقتصاد مقاومتی تقویت می شوند

فرماندار ویژه شهرستان ری از جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تقویت زیرساخت های اقتصادی این شهرستان خبر داد.

زیر ساخت های اقتصادی ری در سال اقتصاد مقاومتی تقویت می شوندهدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات در دستور کار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت :توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی ،همچنین زیرساخت های روستایی که بحث بسیار مهمی است در دستورکار ما قرار گرفته است .

وی افزود :تکمیل و ایجاد فاضلاب شهری جنوب تهران ،توسعه آموزش و پرورش ،توسعه راههای روستایی ،رفع معضلات راهها و جاده ها و تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد مدیریت اقتصادی در تامین زیر ساخت های شهرستان با بهره گیری از شاخصه های ابلاغی از نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور از جمله دستورالعمل های در دستور اجرا است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد :با توجه به اینکه شهرستان ری چهارمین شهر مذهبی کشور محسوب می شود، در نظر داریم مباحث میراث فرهنگی را ارتقا دهیم .

جمالی با اشاره به استقرار شهرک شمس آباد و بزرگ ترین حوزه صنفی اصناف در این شهرستان بیان کرد: در همین راستا  یکی دیگر از اقدامات ما در این حوزه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی است.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار