مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم از‌ اینکه در اردوی تیم ملی با بازیکنان بزرگ و مربی صاحب سبک چون کی‌روش کار میکنم و این موضوع به من انگیزه میدهد.

ز‌هیوی: خوشحالم با بازیکنان بزرگ و مربی بین ‌المللی چون کی‌روش کار میکنمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رحیم ز‌هیوی در حاشیه اردوی تیم ملی در جمع خبرنگاران در باره تمرین تیم ملی گفت: خوشحالم که در تمرینات تیم ملی با بهترین بازیکنان زیر نظر یک مربی بین ‌المللی مثل کی‌روش کار می‌کنم.
بازیکنان با تجربه تیم ملی با تمام توان اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار جوانان تیم قار می دهند و به آنان کمک می‌کنند. این موضوع برای من باعث خوشحالی است و امیدوارم همانگونه که با  استقلال خوزستان قهرمان شدیم  و برای مردم این استان افتخار آفرینی کردیم در تیم ملی هم همینطور باشم.

وی درباره تیم فصل بعد خود گفت: قرار‌دادم با باشگاه مشروط است. از‌ چند باشگاه برای فصل آینده با من تماس گرفتند ، اما من پاسخی به آنها ندادم چراکه منتظر تماس باشگاه استقلال خوزستان هستم.

ز‌هیوی درباره تمرین اختصاصی خود گفت: به دلیل آسیب دیدگی چند روزی است که زیر نظر پزشک و‌بدنساز تیم ملی به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم.

وی درباره اینکه با رفتن عبداله و‌یسی به سپاهان وضعیت تیم استقلال خوزستان به کجا خواهد رسید بیان کرد: شاید دوباره نتوانیم عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم را تکرار کنیم، اما رتبه های بالای جدول را به دست می‌آوریم. به طور حتم مدیریت باشگاه استقلال خوزستان بهترین بازیکنان را برای فصل آینده جذب خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: زهیوی ، تمرین ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار