اگر شما هم به تازگی آیفون خریده اید و می خواهید اکانت جیمیل خود را بر روی آیفون نصب کنید حتما این گزارش را تا انتها بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، در این گزارش می خواهیم به شما آموزش دهیم چطور می توانید اکانت جیمیل خود را بر روی آیفون هماهنگ کنید.

تنها

آموزش تنظیم اکانت جیمیل در آیفون :

روش اول : استفاده از نرم‌افزار Gmail : 

به اپ استور گوشی بروید و نرم‌افزار جیمیل که رایگان می باشد را دانلود و نصب کنید . 

تنها
 

نرم افزار جیمیل را باز کنید و یوزر نیم و پسورد خودتان را وارد کنید . این نرم افزار شامل کلیه ایمیل های ارسال شده ، ایمیل های دریافت شده و ... می باشد . این نرم افزار اجازه دسترسی به ایمیل را میدهد . 

تنها

برای انجام تنظیمات بیشتر و اضافه کردن اکانت های دیگر ، در بالا سمت چپ نرم افزار بر روی ۳ خط افقی کلیک کنید . بر روی Mange Account کلیک کنید و گزینه Add Acount را لمس کنید . همچنین میتوانید با کلیک بر روی چرخ دنده به سایر تنظیمات و ساختن فولدر شخصی بپردازید . 

 تنها

چنانچه با ایمیلتان زیاد کار می کنید و نیازمند متوجه شدن ایمیل ها هستید باید تنظیمات Notification را فعال کنید . به Setting بروید و در بخش تنظیمات Notification نرم افزار Gmail را پیدا کنید و تنظیمات دلخواه را انجام دهید . 

تنها

روش دوم : استفاده از تنظیمات گوشی آيفون :

در این روش می توانید از تنظیمات خود گوشی آيفون استفاده کنید و ایمیل خود را در‌ آن ست کنید . نرم افزار Setting را باز کنید و به قسمت " Mail, Contacts, Calendars " بروید . در اینجا بر روی Add Account بزنید .

تنها

در این قسمت باید تنظیمات ورودی را انجام دهید . ابتدا یوزرنیم و پسورد را وارد کنید . قسمت Description باید به صورت اتوماتیک پر شود و با عنوان Gamil پر شود . 

 
تنها


در مرحله بعد تمامی سرویس هایی که می خواهید بر روی گوشی شما فعال گردد را انتخاب کنید . این تنظیمات شامل Mail , Contact , Calendar و Notes میشود . واضح است که باید گزینه Mail را فعال کنید . اگر Notes را فعال کنید یک فولدر در بخش نوت گوشی با نام جیمیل اکانت اضافه خواهد شد و شما میتوانید نوت هایی که مینویسید را با ایمیلتان همسان کنید . پس از انجام تنظیمات گزینه save را انتخاب کنید .

تنها

تنها

حال به صفحه اصلی آیفون بازگردید و نرم افزار Mail را که به صورت پیش فرض بر روی گوشی میباشد را باز کنید . خواهید دید که یک فولدر به نام Gmail اضافه شده است که تمامی ایمیل هایی که برایتان ارسال میشود را در اینجا می توانید ببینید . 



تنها


برای اینکه تنظیمات پیشرفته را بتوانید انجام دهید به مسیر Settings → Mail, Contacts, Calendars بروید و پس از انتخاب اکانت Gmail ، بر روی Advence کلیک کنید . با کلیک بر روی Draft میتوانید انتخاب کنید که فایل های Darft شما در کجا ذخیره شوند . و یا اینکه پس از پاک کردن ایمیل ها ، آن ها کجا ذخیره شوند . 


تنها

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین بهادر
۱۱:۲۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام من مراحل اضافه نمودن جی‌میل را انجام میدم ولی وارد صفحه ای که باید میل و دفتر تلفن و ... را فعال کنم نمی شود لطفاً راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
با سلام
من پسوورد جيميل خود راتغيير دادم و ديگه نميتونم با پسوورد جديد وارد ايميلم بشم، تمام تنظيمات را هم در ستينگ انجام دادم ولي بازهم نميتوانم وارد شوم
United States of America
احد
۱۱:۵۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام
بازی ک روی اپل آیدی نصب هست رو چطور به جیمیل انتقال بدیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۰۸:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشی نمیشه بازیی که روی اپل ایدی رو بندازی روی یه جمیل
Germany
پیمان نصیری
۰۲:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام داداش اکانت فیسبوک من پاک شد الان نمی‌دونم چطور اکانتمو برگردونم اگه می شه مشکل من رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
عرشیا
۲۳:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین که
Iran (Islamic Republic of)
Omar
۲۱:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
چطوری روی ایفون ثبت کنم
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad.valipour77
۲۱:۲۵ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خواستم جيميل جديد درست كنم .
Turkey
نصیراحمد
۰۱:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
بایت جمیل فعال شود
Iran (Islamic Republic of)
Pari
۰۴:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
عالي
Afghanistan
Mohummad Noori
۱۴:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۶
سلام ميخواستم كه جيمل خودرا به اپل ايد تبديل كنم
Afghanistan
Mohummad Noori
۱۴:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۶
سلام ميخواستم كه جيمل خودرا به اپل ايد تبديل كنم
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۲۳:۴۵ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام ببخشید میشه بپرسم چطوری؟ چون من خیلی با این مورد مشکل دارم
Iran (Islamic Republic of)
Mehrdad
۱۷:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار