ساری،

کشف 3 کيلو گرم طلاجات مسروقه

سارقان طلا در قائم شهر به دام پلیس افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسايی و دستگيری دو سارق طلا با 15 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ محمدعلی اتباع طبری گفت:در پی وقوع چندين فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در شهرستان قائم شهر، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه جرم دريافتند، سارق يا سارقان با اطمينان از نبود صاحبخانه، شبانه با باز کردن قفل درب و نفوذ به داخل منزل پس از تخريب گاو صندوق طلا و جواهرات و وجه نقد موجود در آن را سرقت می کردند.

وی گفت : کارآگاهان پليس آگاهی موفق شدند، دو متهم به سرقت هر دو اهل کوهدشت استان لرستان را شناسايی و در عملياتی ضربتی دستگير کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: متهمان كه در مواجهه با مدارك و مستندات پليس،چاره ای جزء اعتراف نداشتند، در اظهارات خود به پليس عنوان کردند، با شناسايی منازل افراد متول و سرمايدار و زير نظر گرفتن آنان در فرصتی که اطمينان از خالی بودن منزل داشتند، وارد خانه شده و با تخريب گاوصندوق طلاجات و وجوه نقد داخل آن را سرقت می کردند.

سرهنگ محمدعلی اتباع طبری افزود: متهمان دستگير شده به 15 فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفيگاه اين افراد سه کيلوگرم طلاجات سرقتی را کشف کردند.

وی از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای پليس در خصوص نکات ايمنی در حفاظت از تاسيسات و نگهداری وجوه نقد و اشياء قيمتی در منزل خودداری كنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، کشف ، کیلو ، طلاجات ، مسروقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار