دفترنمایندگی خبر و خبرگزاری صدا و سیما در قوچان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیرکل سازمان صدا و سیما خراسان رضوی دراین مراسم گفت: این دفتر با رایزنی و پیگیری فرماندار و همت شورای اسلامی قوچان در این شهر راه اندازی شد که نقش مهمی در بهبود انعکاس اخبار این شهرستان خواهد داشت.

محسن نصر پور افزود: خبر رایج ترین زبان رسانه است که هم باید مطالبات مردم را مطرح کند و هم زبان دولت باشد.

نصرپوریکی از مهمترین وظایف رسانه ملی و استانی را کاربردی کردن شعار سال " اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل " دانست و گفت: رسانه باید پرچمدار کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی باشد چرا که کشور ما در شرایط دشوار ی است و الویت نخست حل مشکلات اقتصاد است و رسانه باید به کمک دولت بیاید.

وی گفت: خبرنگاری شغلی است که سرما و گرما و شب و روز نمیشناسد الان در بخش های مختلف خبر خراسان رضوی حدود 130 نفر از همکاران خدوم و تلاشگر شبانه روز مشغول فعالیت هستند .

خبرنگاران سفیران صلح و دوستی برای مردم

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین با شرکت در سومین نشست تخصصی خبرنگاران ازاد صدا و سیمای خراسان رضوی در قوچان از خبرنگاران خواست تا علاوه بر رعایت اصول خبری سفیر صلح و دوستی برای مردم باشند.

محسن نصرپور افزود: چه بسا گزارشهای استانی که در سطوح بین المللی مطرح میشوندپس خبرنگاران گزارشهای خود را با دید باز تهیه کنند .

در ادامه نیز یک کارگاه آموزشی با حضور جمعی از اساتید و خبرنگاران و مسئولین پخش استان برگزار شد که در این بخش خبرنگاران مشکلات و معضلات خود را راستای تهیه و ارسال گزارش و خبر را مطرح کردند که با استقبال و پاسخگویی مسئولان همراه بود.

در ادامه این نشست موسی خادم معاون اطلاعات واخبار صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به سهم 40درصدی شهرستان ها در پخش خبر استانی از خبرنگاران خواست تا موضوعات و سوژه های مورد نظر خود را به طرف معرفی هر چه بیشتر استعدادها ی شهرستانها ببرند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.