رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مه ولات از برگزاری سمینار آموزشی اقتصاد مقاومتی در شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی مروج با اشاره به نامگذاری سال جدید با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار نمود: این سمینار 12 خردادماه با رویکرد مهارت آموزی و اشتغال برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و دریافت گواهینامه بین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراجعه نمایند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مه ولات در ادامه یاداور شد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد پایدار، ریشه ای و غیر قابل لرزش می باشد که مبتنی برداشته های داخلی و نگاه به درون می باشد.

مروج افزود: در ایران اسلامی ذخایر و منابع ارزشمند بسیاری وجود دارد که بخش عمده ای از آن وجود جوانان و استعدادهای نهفته آنان است که با فراگیری آموزش های مهارتی، شکوفا شده، وارد بازار کار و تبدیل به یک کارآفرین می شوند و با طراحی و تولید کشور را از ورود کالاهای خارجی بی نیاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه نقش آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق اقتصاد مقاومتی کلیدی و محوری است، تصریح کرد: هر چه آموزش در سطح کشور بویژه آموزش های فنی و حرفه ای با کیفیت بالاتری ارائه شود تولید داخلی و اشتغال پایدار جوانان رونق پیدا کرده در نهایت منتهی به تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.