کلنگ مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد با حضور نماینده آیت الله سیستانی به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امروز باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی و همچنین نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و جمعی از مسئولان استانی در خرم آباد به زمین زده شد.

حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز علمیه خواهران لرستان گفت: مدرسه علمیه زینبیه تخصصی سطح سه بوده و ما در مجموع در سطح استان سه مدرسه تخصصی سطح سه داریم.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه سطح سه زینبیه خرم آباد در حوزه تفسیر و زیر نظر آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان فعالیت خواهد کرد افزود: در حال حاضر مدرسه علمیه سطح سه فقه و اصول در شهرستان دورود قرار داشته و یکی دیگر که موافقت ایجاد آن صادر شده در شهرستان بروجرد احداث می شود.

مدیر مرکز علمیه خواهران لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اولین حوزه علمیه سطح سه تخصصی که صاحب ملک و ساختمان می شود و امروز با حضور حجت الاسلام شهرستانی کلنگ زنی شد مدرسه زینبیه است گفت: مساحت این مدرسه حدود سه هزار متر مربع است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه به طور حتم طرح های دیگری در کنار این مدرسه علمیه در نظر گرفته می شود افزود: استاد سرا، مهد کودک در آینده در کنار این مدرسه علمیه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.