رئیس سازمان صنعت و معدن لرستان از ایجاد شرکت های دارویی جدید و کارخانه سرم سازی لرستان در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ صفی خانی با اشاره به کلنگ زنی کارخانه سرم سازی در خرم آباد گفت: ایجاد چند شرکت دارویی جدید در لرستان در دستور کار این سازمان است.

وی توسعه شرکت بایر افلاک را یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان دانست و اظهار داشت: این شرکت داروهای حیوانی تولید می کند که با توسعه آن ظرفیت اشتغال در آن بالا خواهد رفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان میزان اشتغال فعلی شرکت بایر افلاک را ۱۸۰ نفر برشمرد و گفت: شرکت های دارویی خوبی مانند شرکت اکسیر، داملران و بایر افلاک در استان وجود دارد بطوریکه شرکت اکسیر جزء سه شرکت برتر کشور است لذا با ایجاد طرح توسعه و ایجاد واحدهای جدید در آن ها میتوان ظرفیت این شرکت ها را بالا برد.

صفی خانی از کلنگ زنی کارخانه سرم سازی خرم آباد در هفته جاری خبر داد و بیان داشت: کلنگ کارخانه سرم سازی خرم آباد پنجشنبه این هفته با حضور استاندار لرستان به زمین زده می شود.

وی میزان اشتغال کارخانه سرم سازی را ۱۰۰ نفر برشمرد و افزود: ایجاد کارخانه سرم سازی در خرم آباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود و این سرمایه گذار با سرمایه شخصی خود بدون استفاده از تسهیلات بانکی سرم سازی را احداث خواهد کرد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار