با حضور 207 همنورد و طی سه برنامه‌، صعود به ارتفاعات قم به انجام رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سه گروه از گروه های کوهنوردی استان قم در روز پایانی هفته گذشته برنامه صعود به ارتفاعات استان قم را در برنامه‌ی کاری خود داشتند که با حضور 207 نفر از همنوردان این برنامه ها به اجرا گذاشته شد.

گروه کوهنوردی عارف با تعداد نود نفر شرکت کننده در صدر این صعودها از نظر تعداد همنورد قرار گرفت و این درحالی است که این برنامه در ارتفاعات روستای تاریخی وتوریستی ابیانه کاشان به انجام رسید.
رتبه دوم صعود های این هفته به گروه فرهنگ تعلق گرفت با حضور 60 نفر همنورد که صعود به قله 3050متری الوند وشنوه را در دو بخش بانوان و آقایان به انجام رساند.
پیمایش منطقه چاله غار و دره هده توسط گروه سپهر با شرکت 46 نفر از اعضاء این گروه به انجام رسید که حضور این تعداد همنورد موجب شد جایگاه سومی را برای آنها در پی داشت.
پیمایش از روستای وشنوه تا چاله غار و از چاله غار تا روستای اَوِل مسیری 15 کیلومتری را شامل می شد که توسط همنوردان گروه کوهنوردی سپهر قم به انجام رسید.
مسافتی به طول 41 کیلومتر توسط همنوردان این گروه کوهنوردی برگزار شد وبعد از صعود به قله قدویس رشته کوه دنا به ارتفاع۴۳۸۰، بازدید از منطقه تخت سلیمان شروع و در آبشار زیبای آب ملخ به اتمام رسید.
گفتنی است تعدادی از کوهنوردان قمی در همایش صعود سراسری به قله سیل خوانسار شرکت داشتند.
برچسب ها: قم ، ورزشی ، همنوردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار