معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: مجوز تاسیس خانه بازی کودکان در این استان صادر شده و به زودی کودکان این استان صاحب خانه بازی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، معاون امور اجتماعی بهزیستی این استان گفت: این اداره کل در راستای ایجاد بستری مناسب برای رشد همه جانبه کودکان مشتمل بر ابعاد روانی، اخلاقی، معنوی، اجتماعی و جسمی کودکان و پرورش درک و نگرش صحیح کودکان نسبت به وقایع محیط زندگی، محیط اجتماعی و شکوفایی استعدادهای آنان در ابعاد مختلف اقدام به صدور مجوز تاسیس خانه بازی کودکان در استان کرده است.

 یادگاری افزود: توسعه توانایی‌های کودکان در بیان اندیشه و بروز احساسات و عواطف، افزایش مهارت‌های زندگی، هنری، کلامی، بازی، شعر و نمایش، ایجاد پایگاهی برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های رشد و تکامل یکپارچه کودکان، ارتقای هوشیاری اخلاقی و توجه به ارزش‌های دینی و مذهبی را بخشی از اهداف راه اندازی تاسیس خانه بازی کودکان است.

وی اظهار کرد: کمک به اولیا در مراقبت، نگهداری و پرورش کودکان و ایجاد ارتباط مؤثر دو جانبه بین کودک و اولیا در کنار آماده سازی آن ها برای ورود به نظام آموزش رسمی کشور از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی گفت: آن دسته از خانواده‌ها که تمایل به استفاده تمام وقت از مهد کودک‌ها را ندارند و یا به دنبال مکانی امن برای حضور کودک خود در مواقعی که امکان به همراه بردن فرزندشان را با خود ندارند می توانند از این مکان استفاده کنند. 

انتهای پیام / ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.