معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت:با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده، مشکلی برای تأمین اقلام مصرفی مورد نیاز ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی گفت :نظارت بر قیمت اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان به صورت لحظه ای و با دقت تمام توسط تیم های متعدد بازرسی رصد می شود و متخلفان جهت برخورد قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی می شوند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم نظارت بر قیمت مواد پروتئینی در استان اظهار کرد: خوشبختانه قیمت مرغ در استان متعادل است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد ولی قیمت گوشت قرمز با نوسانات غیرمنطقی همراه بوده که باید در اینزمینهکنترل ها و نظارت ها را بیشتر کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مشکلات مطرح شده در مورد قیمت گوشت قرمز در حال پیگیری است و در جهت رفع مشکلاتی که در کشتارگاه ها، قصابی هاو میادین فروش دام وجود دارد نیز اقدامات عملی صورت خواهد کرد.

 رحیمی در مورد نمایشگاه عرضه اقلام مصرفی پیش از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: موضوع برپایی نمایشگاه های عرضه اقلام با توجه به تحلیل های کارشناسی ارایه شده، دو سال است که در کرمانشاه متوقف شده و امسال نیز برگزار نخواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تعادل ، ماه ، مبارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.