مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت:20 صندوق پست هوشمند در استان ظرف سه ماه آینده نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حمیدرضا فتاح گفت:صندوق‌های پست هوشمندی طراحی شده در حال حاضر در تهران و برخی استانهای دیگر راه اندازی شده‌اند.

وی افزود: این صندوق ها شامل دو بخش است که بخش بالایی آن عملکرد دستگاه‌های ATM بانک‌ها را انجام می‌دهد و افراد می‌توانند تمام عملیات بانکی خود بجز دریافت وجه را از طریق این دستگاه‌ها انجام دهند.

وی افزود: در قسمت پایین این صندوق‌ها نیز مکانی برای تحویل بسته و نامه‌های پستی تعبیه شده که فرد برای ارسال آن باید از طریق بخش ATM دستگاه برچسب پستی دریافت کند و نوع خدمت پستی را نیز خود افراد انتخاب خواهند کرد که می‌خواهند مرسوله آنها به چه طریق پست شود.

فتاح گفت: این صندوق هوشمند به سامانه شرکت پست متصل است و به محض گرفتن برچسب پستی از دستگاه، شرکت پست مطلع می‌شود که مرسوله پستی در صندوق وجود دارد و در کوتاهترین زمان بسته به انتخاب افراد که پست عادی، پیشتاز و یا ویژه برای مرسوله خود درخواست کرده‌اند، مرسوله آنها از صندوق برداشت شده و مراحل پست آن انجاممی‌شود.

مدیرکل شرکت پست استان کرمانشاه با بیان اینکه نصب 20 صندوق پست هوشمند در استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد، گفت: در هر شهرستان یک صندوق و در مرکز استان نیز شش صندوق پست هوشمند نصب خواهد شد.

فتاح ابراز امیدواری کرد، این 20 صندوق پست هوشمند ظرف دو تا سه ماه آینده در سطح استان نصب شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، استان ، پست ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.